Kao neregistrirani posjetitelj svaki turist ima pristup podsustavu za prikaz turističkih multimedijskih informacija. Jednostavnim registriranjem (davanjem sociodemografskih karakteristika, sudjelovanje u različitim vrstama istraživanja itd.) turist dobiva osnovne privilegije koje obuhvaćaju usluge podsustava za savjetovanje turista). Plaćanjem turist ostvaruje dodatne privilegije, na primjer SMS pretplaćene poruke/reklamne informacije, osobne turističke karte, mogućnost kreiranja vlastitog turističkog aranžmana i drugo.
Turistički entiteti su temeljeni na hijerarhijskoj razini (restoran, svi restorani u gradu, turistička zajednica grada). Model sadrži temeljne tekstualne opise, multimedijske prikaze, činjenice i numeričke podatke. Pored multimedijskih informacija dodaju se i informacije o proizvodima koje nudi navedeni turistički entitet. Navedeni podsustav ima zajedničke informacije koje se prilagođavaju prezentaciji preko više tehnoloških kanala. Kanali su: multimedijski CD-ROM, multimedijski DVD, Web portali, SMS i MMS (mobilna telefonija), papirnati ispisi (.pdf datoteke). Podsustav je povezan sa podsustavom za savjetovanje turista. Korisnicima je omogućen izbor sadržaja i razine za koju se sadržaji prikazuju. Korisnik može birati između nekoliko geografskih razina prikaza informacija: razina države, razina regije, razina mjesta – destinacije, razina mikrodestinacije, razina objekta (poslovnog entiteta)
Korisnik može birati i između različitih vrsta kategorija za koje želi prikaz sadržaja, npr.: turističke znamenitosti, kulturne institucije, priredbe i događaji, gastronomija, zabava, smještaj i aranžmani, shoping.
Broj različitih vrsta kategorija, odnosno tematika sadržaja ovise o karakteristikama pojedine destinacije (njezinoj ponudi, znamenitostima, atrakcijama). Na razini regije koristi se detaljnija specifikacija sadržaja ponude od specifikacije ponude na razini države, tako da se svaka regija opisuje kroz svoje najbitnije karakteristike. Ponuda na razini objekta (entiteta) daje detaljan prikaz objekta ili poslovnog entiteta na način kako je definirano prikazom strukture sadržaja i informacija za različite tipove objekata.
Za turiste je namijenjen i podsustav za njihovo savjetovanje. Moguće je putem njega izabrati prikladan proizvod, prosuditi njegovu prikladnost za turista, biranje najpovoljnije opcije, te konstuiranje složenih opcija, primjerice kompletan turistički aranžman. Proces je interaktivan i započinje početnom definicijom potrebe turista, a zatim se traže dodatne informacije o turistu. Bira se trenutačna optimalna varijanta koja se evaluira.
Sustav za benchmarking turističkih proizvoda namijenjen je turistima utoliko što pomaže evaluaciji turističkih usluga i entiteta od strane eksperata. Dakle, svi se entiteti opisuju periodički po nekim kriterijima (standardima), od strane kompetentnih eksperata.
Naše iskustvo govori da podsustav za prikaz turističkih multimedijskih prezentacija ima veliki učinak prezentacije i promocije. Informacije o turističkoj ponudi se prikupljaju i povezuju u centralnoj multimedijskoj bazi podataka i zatim prilagođene prema želji naručitelja plasiraju prema tržištu i turistima preko komunikacijskih kanala:
- Web portali i posebne stranice
- SMS i MMS poruke, te stranice prilagođene multimedijskim mobilnim telefonima
- multimedijski CD-ROM i DVD
- reklame u tisku, na TV-u i radiju
- propagandni materijali: brošure, vodiči, knjige, karte, posebni oblici reklamiranja: video zidovi, razglasi, jumbo plakati.